iMad to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma.

W ciągu 4 lat działalności otworzyliśmy salony zlokalizowane w samych centrach Krakowa, Warszawy oraz Katowic.

 

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawca produktów Apple (Autorized Reseller) 

Każdy nasz salon posiada pełną gamę produktów z nadgryzionym jabłkiem.

Nasze salony to nie tylko punkty sprzedaży, ale również miejsca, w których w przyjaznej atmosferze każdy klient może po testować i porozmawiać o interesujących go produktach, wymienić się opinią czy też wziąć udział w interesujących szkoleniach indywidualnych oraz grupowych.

Oprócz bogatej oferty i produktów spełniających najwyższe światowe standardy, wyróżnia nas indywidualne podejście i profesjonalna obsługa. Pracownicy salonów iMad to certyfikowani przez Apple specjaliści, których zadaniem jest dopasowanie rozwiązań do potrzeb naszych klientów.

W swojej ofercie mamy produkty: Apple, Livescribe, NEC, Eizo, Wacom, Adobe, GoPro, SwitchEasy, Belkin, Henge Docks oraz wiele innych.

 

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Apple (Premium Service Provider)

Serwis iMad świadczy najwyższej jakości usługi serwisowe - dzięki podnoszeniu kwalifikacji został wyróżniony przez Apple zaproszeniem do prestiżowego programu Apple Premium Service Provider. To dowód na to, że iMad spełnia najwyższe standardy Apple w zakresie świadczonych usług.

W każdym naszym salonie znajduje się autoryzowany punkt serwisowy Apple, w którym dokonujemy zarówno napraw gwarancyjnych jak i po gwarancyjnych. Oznacza to iż Twoje urządzenie jest naprawiane na miejscu przez certyfikowanych techników. Jako autoryzowany serwis mamy dostęp do bazy oryginalnych części Apple oraz zasobów technicznych udostępnionych tylko certyfikowanym technikom.

Wiedza poparta certyfikatami Apple w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem w branży IT gwarantuje profesjonalną obsługę naszym klientom. 

 

Historia naszej firmy:

  • • Wrzesień 2010 - otwarcie pierwszego salonu w Krakowie.
  • • Wrzesień 2012 - otwarcie salonu w Warszawie. 
  • • Styczeń 2014 - iMad jako jedyny w Polsce otrzymał status Premium Service Provider, co oznacza, że nasze usługi serwisowe są zawsze najwyższej jakości.
  • • Wrzesień 2014 - otwarcie salonu w Katowiach.
  • • Styczeń 2015 - nasze serwisy w Krakowie i Warszawie otrzymują ponownie status Premium Service Provider.
  • • Wrzesień 2015 - iMad uzyskuje status Apple Solution Expert Education.
  • • Styczeń 2016 - nasze serwisy w Krakowie, Warszawie oraz Katowicach otrzymują status Premium Service Provider.

 


Właścicielem sieci salonów i sklepu internetowego jest:

iMad s.c. Adam Mrozek, Grzegorz Ciombor
św. Filipa 13/5
31-150 Kraków
NIP: 679-303-44-38 | REGON: 121213363