Najczęściej zadawane pytania

1. Jak szybko realizowane jest zamówienie?

Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia przedpłaconego - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w tytule II § 2 ust. 4. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Realizacja zamówienia na komputer/y ze zmienionymi parametrami -  rozpoczynane są po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. W przypadku wyboru rezerwacji towaru bez dokonania płatność, sklep możę poprosić o dokonanie opłaty lub anulować zgłoszenie. Czas oczekiwania na realizacje zamówienia, może wynieść od 2 do ok 6 tygodni.


2. Czy mogę otrzymać fakturę na zakupione towary?

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Wybór należy do klienta. Dane do faktury podaje się w momencie składania zamówienia. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

3. Czy podane w sklepie ceny są cenami netto, czy brutto?

Wszystkie ceny podawane są brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

4. Ile kosztuje przesyłka zamówionych towarów?

Informacje na temat aktualnych kosztów przesyłki są podawane w formularzu zamówienia, po wyborze formy przesyłki i przed jego zatwierdzeniem. W przypadku promocji dotyczących wysyłki towaru informacje takie znajdą się w opisie.

5. Czy w sklepie iMad można kupić towar i odebrać go osobiście?

Tak, towar można odebrać także osobiście, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy finalizacji transakcji w sklepie internetowym. Nasze salony znajdują się:

w Krakowie na ul. Świętego Filipa 13,
w Warszawie na ul. Nowy Świat 4,
w Katowicach na ul. 3 Maja 21.

Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 19 oraz w soboty od 10-15.


6. Jak sprawdzić status naprawy?

Status naprawy można sprawdzić na tej stronie

7. Czy sprzęt jest gotowy do odbioru?

Jeżeli Twój sprzęt jest do odbioru, otrzymasz informację drogą mailową oraz SMS-em. Dodatkowo, możesz sprawdzić status na tej stronie.

8. Ile kosztuje naprawa?

Każda naprawa jest rozpatrywana indywidualnie. Aby dowiedzieć się o przybliżonych kosztach* możesz: 

9. Jakie urządzenie dostaję wymieniając je?

Urządzenia Apple wymieniane są na produkt o co najmniej równoważnych funkcjach, zbudowany z nowych lub wcześniej używanych części, które są równoważne nowym częściom pod względem działania i niezawodności.

10. Czy serwisujecie urządzenia Apple z USA i innych krajów spoza europy?

Tak, jako autoryzowany serwis premium Apple możemy serwisować urządzenia z całego świata, w tym także z terenów Stanów Zjednoczonych (USA). Wyjątkiem mogą być urządzenia niedostępne na rynku Polskim (np. iPhone CDMA). W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

11. Jak ściągną usługę Find My iPhone z urządzenia?


 

 

*Koszty faktyczne są podane dopiero po diagnozie urządzenia