Zgłoszenie naprawy

W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu należy: 

  1. Zapoznać się z regulaminem świadczenia usług serwisowych iMad - dostępny po kliknięciu tutaj. 

  2. Dla urządzeń od systemu iOS 7 prosimy o wyłączenie funkcje "Find My iPhone / iPad / iPod"* - instrukcja tu.

  3. Wypełnić i podpisać formularz dostępny po kliknięciu tutaj. Formularz należy dołączyć do przesyłki.**
    (plik PDF można wypełnić w komputerze używając program Adobe Reader).

  4. Bezpiecznie zapakowane urządzenie wysłać na adres naszego serwisu:

 

iMad Katowice
ul. 3 Maja 21
40-097 Katowice
+48 32 723 26 13

numer klienta UPS: 145630


W przypadku skorzystania z naszego kuriera, koszt transportu urządzenia z ubezpieczeniem w obie strony wynosi 38 zł brutto.

W celu zamówienia kuriera w firmie UPS należy zadzwonić pod numer telefonu +48 (22) 489-48-77, na koszt odbiorcy wybierając usługę standardowego transportu (UPS Standard ). Wybranie innej opcji niż standardowa będzie skutkować pobraniem dodatkowych opłat od wysyłającego. Paczkę należy ubezpieczyć na kwotę równą wartości urządzenia (maksymalnie 20 000zł). W przypadku braku ubezpieczenia przesyłki firma iMad nie odpowiada za szkody powstałe w czasie transportu.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana informacja o przyjęciu sprzętu do serwisu oraz możliwościach śledzenia statusu naprawy.

W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego lub odstąpienia od naprawy pogwarancyjnej oprócz kosztów transportu klient ponosi koszty diagnozy w równowartości 123zł brutto dla komputerów i monitorów Apple lub 60zł brutto dla urządzeń iPod, iPad, iPhone, Apple TV, Beats oraz innych akcesorii Apple.

  • * - Niewyłączona usługa "Find My iPhone / iPad / iPod" może skutkować wydłużeniem czasu pobytu sprzętu w serwisie.
  • ** - Zgłoszenia bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane.