Facebook Pixel
 

iMad jest wyjątkowym miejscem, pełnym pasjonatów nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Do naszego zespołu zapraszamy ludzi otwartych, ambitnych i pełnych pozytywnej energii, niebojących się wyzwań. Poniżej publikujemy aktualne oferty pracy.

Jeśli nie znalazłeś oferty dla siebie, ale chcesz do nas dołączyć, wyślij CV na adres:
praca@imad.pl

Technik iOS i Mac – Warszawa, Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław

Co oferujemy?
- Pracę w nowoczesnym biurze iMad zlokalizowanym w samym centrum Warszawy
- Realną możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury grupy
- Szkolenia wdrożeniowe, szkolenia sprzedażowe oraz międzynarodowe certyfikaty Apple
- Pakiet benefitów, m.in.: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
- Świetną atmosferę w pracy, eventy firmowe
- Stałe wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie zależne od realizacji celu
- Rabat na produkty Apple i usługi serwisowe

Nasze wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Zainteresowanie i znajomość produktów Apple oraz systemu iOS
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Zaangażowanie i silna orientacja na cel
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność
- Sumienność i dokładność
- Chęć rozwoju

Twoje zadania
- Procesowanie i realizowanie napraw iOS i Mac na podstawie procedur serwisowych
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta
- Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami
- Bieżąca współpraca z innymi działami/zespołami w firmie

Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania, nie czekaj, aplikuj!

Aplikuj

Doradca klienta – Warszawa, Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław

Co oferujemy?
- Pracę w nowoczesnym biurze iMad zlokalizowanym w samym centrum Warszawy
- Realną możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury grupy
- Szkolenia wdrożeniowe, szkolenia sprzedażowe oraz międzynarodowe certyfikaty Apple
- Pakiet benefitów, m.in.: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
- Świetną atmosferę w pracy, eventy firmowe
- Stałe wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie zależne od realizacji celu
- Rabat na produkty Apple i usługi serwisowe

Nasze wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży elektronicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność nawiązywania kontaktu z Klientem
- Wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie i silna orientacja na cel
- Zainteresowanie i znajomość produktów Apple oraz systemu iOS
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność
- Chęć rozwoju

Twoje zadania
- Doradztwo i sprzedaż produktów Apple
- Pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych
- Poszerzanie bazy potencjalnych Klientów
- Obsługa klientów w salonie
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Sprzedaż akcesoriów i usług serwisowych
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta
- Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami
- Odpowiedzialność za ekspozycję dostępnych towarów
- Bieżąca współpraca z innymi działami/zespołami w firmie

Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania, nie czekaj, aplikuj!

Aplikuj

Specjalista ds. obsługi klienta – Warszawa

Co oferujemy?
- Pracę w nowoczesnym biurze iMad zlokalizowanym w samym centrum Warszawy
- Realną możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury grupy
- Szkolenia wdrożeniowe, szkolenia sprzedażowe oraz międzynarodowe certyfikaty Apple
- Pakiet benefitów, m.in.: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
- Świetną atmosferę w pracy, eventy firmowe
- Stałe wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie zależne od realizacji celu
- Rabat na produkty Apple i usługi serwisowe

Nasze wymagania:
- Min. rocznego doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży
- Doświadczenie w prowadzeniu wielokanałowej komunikacji z klientem (telefon, mail, czat)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B1
- Zaangażowanie, wielozadaniowość i silna orientacja na cel
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Życzliwość, pozytywne nastawienie, łatwość w nawiązywaniu relacji
- Dobra znajomość obsługi komputera – pracujemy na kilku systemach jednocześnie
- Mile widziane zainteresowanie i znajomość produktów Apple oraz systemu iOS

Twoje zadania
- Telefoniczna obsługa i wsparcie Klienta.
- Doradztwo i sprzedaż produktów Apple oraz usług serwisowych
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Bieżąca obsługa mailowych zapytań Klienta
- Realizacja indywidualnych celów jakościowych i sprzedażowych
- Bieżąca współpraca z innymi działami/zespołami w firmie

Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania, nie czekaj, aplikuj!

Aplikuj



1. Aplikacja
Zainteresowało Cię nasze ogłoszenie o pracę? Prześlij nam swoje CV.
2. Analiza dokumentów
Wszystkie napływające aplikacje, także Twoja, zostaną szczegółowo przeanalizowane przez nasz zespół HR. W przypadku dużej liczby zgłoszeń możemy potrzebować więcej czasu. Prosimy o cierpliwość!
3. Rozmowa rekrutacyjna
Po pozytywnym przejściu poprzedniego etapu rekrutacji, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Jeśli aplikujesz na stanowisko specjalistyczne lub managerskie, ten etap może zostać podzielony na 2 osobne spotkania.
4. Próbka pracy lub assessment centre
W przypadku stanowisk kierowniczych i niektórych stanowisk specjalistycznych poprosimy Cię o przygotowanie próbki pracy lub wzięcie udziału w assessment centre. Chcemy mieć pewność, że nasza współpraca będzie się układała doskonale od samego początku.
5. Zapraszamy na pokład!
Udało się! Po pozytywnym przejściu wszystkich etapów, z przyjemnością zaprosimy Cię do współpracy.
6. Nie poddawaj się
Jeśli tym razem Ci się nie powiodło, otrzymasz od nas informację zwrotną. Zapraszamy do udziału w kolejnych rekrutacjach!

Filtry