FAQs
Najczęściej zadawane pytania
Czy obecnie salony są otwarte i w jakich godzinach?
Obecnie nasze salony działają w następujących godzinach:
Warszawa i Kraków 9-19, sobota 10-15
Katowice 9-17, sobota nieczynne
Czy można przesłać do Waszego serwis urządzenie kurierem?
Można, i to za darmo. Wystarczy skorzystać z naszego kuriera przy zgłaszaniu naprawy wysyłkowej. Usługę transportu urządzeń do serwisu świadczymy bezpłatnie.
Nie ma problemu, odeślemy urządzenie za darmo pod wskazany adres.
Przy usłudze door-to-door i w przypadku napraw gwarancyjnych naprawa trwa od 2 do 7 dni roboczych.
Jeśli osobiście przyniesiesz urządzenie do serwisu, po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę, naprawimy wyświetlacz lub wymienimy baterię nawet w godzinę.
Jeśli osobiście przyniesiesz urządzenie do serwisu, po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę, naprawimy wyświetlacz lub wymienimy baterię nawet w godzinę.
Tak, dokonujemy bezpłatnych napraw urządzeń, które są na gwarancji lub rękojmi.
Tak, jeśli Twoje urządzenie nie posiada uszkodzeń mechanicznych i w dalszym ciągu jest objęte 12
miesięczną gwarancją producenta, naprawa zostanie zrealizowana bezpłatnie.
miesięczną gwarancją producenta, naprawa zostanie zrealizowana bezpłatnie.
Zapraszamy do kontaktu z infolinią, chętnie pomożemy 12 200 24 30.
Tak. Jeżeli urządzenie nie pochodzi od operatora GSM to możemy realizować naprawy z tytuły rękojmi od każdego sprzedawcy. Wymogiem jest dostarczenie pierwotnego dowodu zakupy.
Mamy iPhone SE i MacBooka Pro oraz MacBooki Air
W przypadku napraw gwarancyjnych klient płaci tylko koszty wypożyczenia a kaucją jest jego
urządzenie oddawane do serwisu
W przypadku napraw po gwarancji lub na rękojmi klient płaci za wypożyczenie i zostawia kaucje.
W przypadku napraw gwarancyjnych klient płaci tylko koszty wypożyczenia a kaucją jest jego
urządzenie oddawane do serwisu
W przypadku napraw po gwarancji lub na rękojmi klient płaci za wypożyczenie i zostawia kaucje.
Nie, jeżeli akcesoria są sprawne i nie wpływają na funkcjonowanie urządzenia. Np. jeśli masz problem z ładowaniem przyślij do nas również ładowarkę. Jeśli jednak wysyłasz do nas akcesoria to prosimy o wpisanie tego w zgłoszeniu naprawy.
Tak, dlatego konieczne jest wykonania kopii zapasowej przed oddaniem go do serwisu.
Zależności od kwoty, za zakupy do 500PLN koszt wysyłki to 10PN, powyżej 500PLN transport jest darmowy.