Facebook Pixel

Korzyści dla Twojej firmy

Dzięki subskrybcji masz więcej środków na inwestycje w biznes
Otrzymujesz sprzęt w pełni skonfigurowany i gotowy do pracy
Wybierasz z szerokiej oferty urządzeń
Dostajesz oprogramowanie, jakiego potrzebujesz
Korzystasz ze wsparcia IT przez 24/7
Zapewniamy Ci cyberbezpieczeństwo i kopię zapasową danych
Możesz zmienić sprzęt na nowy po 12 miesiącach
Naprawimy Ci sprzęt w razie uszkodzenia lub awarii

3 KROKI do Twojego cyfrowego miejsca pracy!

Krok 1
Wybór sprzętu
i pakietu usług
Krok 2
Kontakt z doradcą
i podpisanie umowy
Krok 3
Odbiór gotowego
sprzętu od kuriera

Wybierz swój pakiet

Optimum

Pakiet biurowy Microsoft Office 365 Business Standard
Możliwość całodobowego zgłoszenia problemu technicznego do IT
Wstępna konfiguracja urządzenia i bezpłatna wysyłka
Możliwość wykupu urządzenia po zakończeniu umowy
Możliwość zmiany urządzenia po 12 miesiącach umowy
Nielimitowane wsparcie informatyczne IT - zdalnie
Oprogramowanie antywirusowe - licencja podstawowa
Naprawa przypadkowych uszkodzeń do kwoty - 2000 zł/rok
Wybierz
Dodano
Najczęściej wybierany!

Premium

Pakiet biurowy Microsoft Office 365 Business Standard
Możliwość całodobowego zgłoszenia problemu technicznego do IT
Wstępna konfiguracja urządzenia i bezpłatna wysyłka
Możliwość wykupu urządzenia po zakończeniu umowy
Możliwość zmiany urządzenia po 12 miesiącach umowy
Nielimitowane wsparcie informatyczne IT - zdalnie i u Klienta
Oprogramowanie antywirusowe - licencja rozszerzona
Naprawa przypadkowych uszkodzeń do kwoty - 3500 zł/rok
Wybierz
Dodano

Skonfiguruj swoją usługę

Krok 1
Wybierz producenta
Krok 2
Wybierz model komputera
Krok 3
Wybierz długość umowy
Krok 4
Wybierz pakiet wsparcia
MacBook
Opłata początkowa
Opłata miesięczna
Podane ceny są cenami netto

Wypełnij formularz - oddzwonimy!

Rozwiń
Rozwiń
Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Digital Care Finance sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności.

W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do składania upoważnień do udostępnienia danych przez Biuro Informacji Kredytowej S.A., Związek Banków Polskich, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. i Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A., dane będą przetwarzane zgodnie z Klauzulą informacyjną.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.

Opinie naszych partnerów

Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest różnica między iMad@Work a leasingiem?
iMad@Work to kompleksowa usługa najmu urządzeń wraz z oprogramowaniem i pełnym wsparciem IT. Leasing to usługa finansowania samych urządzeń, przez co musisz oddzielnie dokupić oprogramowanie oraz zapewnić swojej firmie wsparcie IT. W iMad@Work cały pakiet otrzymujesz w ramach niskiej miesięcznej opłaty, a po 12 miesiącach możesz wymienić sprzęt na nowy. W leasingu, po spłacie wszystkich rat, urządzenie staje się własnością Twojej firmy, ale zazwyczaj jest już na tyle zużyte, że i tak musisz kupić nowe.
Dlaczego warto skorzystać z subskrypcji zamiast kupować sprzęt na własność?
Dzięki subskrypcji nie musisz wydawać jednorazowo dużej kwoty na zakup sprzętu. Zamiast tego w ramach miesięcznego abonamentu iMad@Work otrzymujesz sprzęt wraz z oprogramowaniem i wsparciem IT. Poza tym jeszcze w trakcie trwania umowy możesz wymienić sprzęt na nowy, dzięki czemu zapewniasz swojej firmie stały dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych.
Kiedy mogę zrezygnować z usługi?
Umowa na usługę iMad@Work zawierana jest na 12 lub 24 miesiące. Wybierając opcję dwuletnią, możesz już po roku wymienić sprzęt na nowy.
Jakie urządzenia mogę subskrybować w ramach iMad@Work?
W naszej ofercie masz do wyboru komputery biznesowe od znanych producentów (np. HP, Lenovo, Apple) w kilku dostępnych konfiguracjach. Jeśli potrzebujesz innego modelu lub konfiguracji, skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Ciebie ofertę specjalną.
Czy mogę zmienić pakiet na inny w trakcie trwania umowy?
Tak, ale tylko w przypadku umowy zawartej na 24 miesiące.
Co w przypadku uszkodzenia sprzętu?
Sprzęt w usłudze iMad@Work dostarczany jest razem z pakietami usługowymi Premium i Optimum. W ramach tych pakietów możesz zgłosić konieczność naprawy sprzętu w przypadku jego uszkodzenia. Aby to zrobić skontaktuj się niezwłocznie z Servicedesk IT pod numerem (22) 82 999 82. Jesteśmy do dyspozycji przez całą dobę. Nasi specjaliści zajmą się problemem najszybciej, jak to będzie możliwe.
Co się dzieje po zakończeniu umowy?
Po zakończeniu umowy oddajesz sprzęt, a my w sposób certyfikowany usuwamy z niego wszystkie dane. Masz również możliwość wykupu tego urządzenia po cenie przedstawionej w ofercie.

Filtry