Facebook Pixel

FAQs

Najczęściej zadawane pytania

Czy obecnie salony są otwarte i w jakich godzinach?

Obecnie nasze salony działają w następujących godzinach:
Warszawa i Kraków 9-19, sobota 9-15
Katowice 9-17, sobota nieczynne

Czy można przesłać do Waszego serwis urządzenie kurierem? 

Można, i to za darmo. Wystarczy skorzystać z naszego kuriera przy zgłaszaniu naprawy wysyłkowej. Usługę transportu urządzeń do serwisu świadczymy bezpłatnie.


Nie ma problemu, odeślemy urządzenie za darmo pod wskazany adres.
Przy usłudze door-to-door i w przypadku napraw gwarancyjnych naprawa trwa od 2 do 7 dni roboczych.
Jeśli osobiście przyniesiesz urządzenie do serwisu, po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę, naprawimy wyświetlacz lub wymienimy baterię nawet w godzinę.
Tak, dokonujemy bezpłatnych napraw urządzeń, które są na gwarancji lub rękojmi.
Tak, jeśli Twoje urządzenie nie posiada uszkodzeń mechanicznych i w dalszym ciągu jest objęte 12
miesięczną gwarancją producenta, naprawa zostanie zrealizowana bezpłatnie.
Zapraszamy do kontaktu z infolinią, chętnie pomożemy 12 200 24 30.
Tak. Jeżeli urządzenie nie pochodzi od operatora GSM to możemy realizować naprawy z tytuły rękojmi od każdego sprzedawcy. Wymogiem jest dostarczenie pierwotnego dowodu zakupy.
Mamy iPhone SE i MacBooka Pro oraz MacBooki Air
W przypadku napraw gwarancyjnych klient płaci tylko koszty wypożyczenia a kaucją jest jego
urządzenie oddawane do serwisu
W przypadku napraw po gwarancji lub na rękojmi klient płaci za wypożyczenie i zostawia kaucje.
Nie, jeżeli akcesoria są sprawne i nie wpływają na funkcjonowanie urządzenia. Np. jeśli masz problem z ładowaniem przyślij do nas również ładowarkę. Jeśli jednak wysyłasz do nas akcesoria to prosimy o wpisanie tego w zgłoszeniu naprawy.
Tak, dlatego konieczne jest wykonania kopii zapasowej przed oddaniem go do serwisu.
Zależności od kwoty, za zakupy do 500PLN koszt wysyłki to 10PN, powyżej 500PLN transport jest darmowy.

Filtry