Facebook Pixel

Najczęściej zadawane pytania

 

Czy obecnie salony są otwarte i w jakich godzinach?

Obecnie nasze salony działają w następujących godzinach:
Warszawa, Kraków oraz Katowice 9-19, sobota 10-15

Czy można przesłać do Waszego serwis urządzenie kurierem? 

Można, i to za darmo. Wystarczy skorzystać z naszego kuriera przy zgłaszaniu naprawy wysyłkowej. Usługę transportu urządzeń do serwisu świadczymy bezpłatnie.

Przyniosłem urządzenie do serwisu osobiście, czy jest możliwość by po naprawie zostało do mnie odesłane?
Nie ma problemu, odeślemy urządzenie za darmo pod wskazany adres.
Jaki jest czas trwania naprawy?
Przy usłudze door-to-door i w przypadku napraw gwarancyjnych naprawa trwa od 2 do 7 dni roboczych. Jeśli osobiście przyniesiesz urządzenie do serwisu, po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę, naprawimy wyświetlacz lub wymienimy baterię nawet w godzinę.
Czy mogę przynieść urządzenie, które jest na gwarancji, jednak nie było kupione u Was?
Tak, dokonujemy bezpłatnych napraw urządzeń, które są na gwarancji lub rękojmi.
Mam telefon z jednej z sieci GSM i nie minął rok od jego aktywacji, czy dokonacie naprawy takiego urządzenia?
Tak, jeśli Twoje urządzenie nie posiada uszkodzeń mechanicznych i w dalszym ciągu jest objęte 12 miesięczną gwarancją producenta, naprawa zostanie zrealizowana bezpłatnie.
W jaki sposób mogę sprawdzić, potwierdzić dostępność towaru?
Zapraszamy do kontaktu z infolinią, chętnie pomożemy 12 200 24 30.
Kupiłem urządzenie u innego autoryzowanego sprzedawcy, czy w drugim roku użytkowania mogę zgłosić do Was naprawę?
Tak. Jeżeli urządzenie nie pochodzi od operatora GSM to możemy realizować naprawy z tytuły rękojmi od każdego sprzedawcy. Wymogiem jest dostarczenie pierwotnego dowodu zakupy.
Czy posiadacie urządzenia zastępcze i jakie są koszty?
Mamy iPhone SE i MacBooka Pro oraz MacBooki Air. W przypadku napraw gwarancyjnych klient płaci tylko koszty wypożyczenia a kaucją jest jego urządzenie oddawane do serwisu. W przypadku napraw po gwarancji lub na rękojmi klient płaci za wypożyczenie i zostawia kaucje.
Czy muszę dostarczyć urządzenie razem z pudełkiem i akcesoriami?
Nie, jeżeli akcesoria są sprawne i nie wpływają na funkcjonowanie urządzenia. Np. jeśli masz problem z ładowaniem przyślij do nas również ładowarkę. Jeśli jednak wysyłasz do nas akcesoria to prosimy o wpisanie tego w zgłoszeniu naprawy.
Czy podczas napraw urządzenie będzie zerowane?
Tak, dlatego konieczne jest wykonania kopii zapasowej przed oddaniem go do serwisu.
Jaki jest koszt przesyłki zamówień ze sklepu?
Zależności od kwoty, za zakupy do 500PLN koszt wysyłki to 10PN, powyżej 500PLN transport jest darmowy.

Filtry