iMadExtra. Nowy program lojalnościowy dla Klientów!
Odkryj
iMadExtra!
Odkryj
iMadExtra!
iMadExtra to program lojalnościowy dla klientów salonów stacjonarnych iMad.
W ramach programu klient zyskuje wiele korzyści. To proste!
Jak przystąpić do iMadExtra?
Kup lub wynajmij wybrane urządzenie Apple w salonie stacjonarnym iMad:
Apple Watch, iPad, iPhone, Mac Mini, iMac, Mac Pro, MacBook Air,
MacBook Pro, Mac Studio.
Zaakceptuj Regulamin oraz wyraź zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych, aby móc przystąpić do programu lojalnościowego.
Ciesz się ze wszystkich
korzyści w iMadExtra!
Krok 1
Krok 2
Krok 3
Krok 2
Krok 3
iPhone 14
Procesor: Czip A15 Bionic
Pamięć: 128GB
Kolor: Midnight
Wyświetlacz: Super Retina XDR
4 049 zł
Raty 10x0%
iPhone 14 Pro
Procesor: Czip A16 Bionic
Pamięć: 128GB
Kolor: Silver
Wyświetlacz: Super Retina XDR z ProMotion
5 249 zł
Raty 10x0%
5 249 zł
& iMadCare od 229 zł
Raty 10x0%
Procesor: Czip A16 Bionic
Pamięć: 128GB
Kolor: Silver
Wyświetlacz: Super Retina XDR z ProMotion
iPhone 14 Pro
iPhone 14 Pro Max
Procesor: Czip A16 Bionic
Pamięć: 128GB
Kolor: Deep Purple
Wyświetlacz: Super Retina XDR z ProMotion
Raty 10x0%
5 949 zł
& iMadCare od 229 zł
Tylko w salonie
Tylko w salonie
Tylko w salonie
20% na wybrane akcesoria,
20% na szkolenia,
15% na usługę iMadCare,
10% na wybrane usługi serwisowe,
Rabaty %
na wybrane szkolenia i usługi.
Pakiet o wartości 1000 zł
24 miesiące ważności pakietu
Jakie korzyści daje Ci iMadExtra?
Czyszczenie
klawiszy po zalaniu w MacBook:
Za skorzystanie z usługi zapłacisz 1 zł (w salonie iMad), a z Twojego pakietu
(o wartości 1000 zł) odejmiemy 649 zł.
1
zł
Za skorzystanie z usługi zapłacisz 1 zł (w salonie iMad), a z Twojego pakietu (o wartości 1000 zł) odejmiemy 649 zł.
1
zł
Czyszczenie
klawiszy po zalaniu w MacBook:
1
zł
zł
1
zł
1
Czyszczenie klawiszy po zalaniu w MacBook:
Pytania i odpowiedzi
Na jakie usługi mogę wykorzystać swoje środki?
Lista usług znajduje się tutaj.
Czy tylko urządzenie kupione w iMad może brać udział w programie?
Warunkiem przystąpienia do programu jest zakup jednego urządzenia w iMad (Apple Watch, iPad, iPhone, Mac Mini, iMac, Mac Pro, MacBook Air,MacBook Pro, Mac Studio), posiadane już przez Ciebie urządzenia Apple możesz dodać do programu i korzystać z usług
w ramach iMadExtra.
Na jakie akcesoria obowiązuje rabat?
Lista znajduje się tutaj.
Jakie urządzenia mogę dodać do programu?
Dowolne urządzenia marki Apple.
Gdzie mogę sprawdzić limity do wykorzystania?
Wszystkich szczegółów dowiesz się dzwoniąc na infolinię pod nr 12 200 24 30
lub u doradców w salonach stacjonarnych iMad.
Kiedy odbywa się rejestracja do programu?
Rejestracja odbywa się podczas zakupu urządzenia w salonie iMad, po zaakceptowaniu Regulaminu Usługi iMadExtra oraz zgód marketingowych.
Ile ważny jest mój limit?
Środki na koncie ważne są dwa lata.
Gdzie mogę skorzystać z usług?
Usługę realizujemy wyłącznie w salonach iMad.
Jakie urządzenia zastępcze oferujecie?
iPhone 13, MacBook Air M1, iPad 9 generacja.
Nie mam wystarczających środków na koncie, aby skorzystać z usługi. Co w takiej sytuacji?Różnicę można dopłacić dowolną formą płatności.
Gdzie mogę uzyskać odpowiedź na dodatkowe pytania?
Szczegółowych informacji udzielimy poprzez naszą infolinię 12 200 24 30 lub poprzez kontakt mailowy imadextra@imad.pl
Na jakie usługi mogę wykorzystać swoje środki?
Lista usług znajduje się tutaj.
Czy tylko urządzenie kupione w iMad może brać udział w programie?
Warunkiem przystąpienia do programu jest zakup jednego urządzenia w iMad, posiadane już przez Ciebie możesz dodać do programu i korzystać z usług w ramach programu.
Na jakie akcesoria obowiązuje rabat?
Lista produktów znajduje się tutaj.
Jakie urządzenia mogę dodać
do programu?
Dowolne urządzenia marki Apple.
Gdzie mogę sprawdzić limity
do wykorzystania?
Wszystkie szczegóły sprawdzisz na swoim koncie klienta które znajdziesz tutaj.
Kiedy odbywa się rejestracja
do programu?
Rejestracja odbywa się podczas zakupu urządzenia w salonie iMad, a następnie należy wyrazić zgodę marketingową.
Ile ważny jest mój limit?
Środki na koncie ważne są dwa lata.
Gdzie mogę skorzystać z usług?
Usługę realizujemy wyłącznie w salonach iMad. Lista salonów:
Jakie urządzenia zastępcze oferujecie?
iPhone 13, MacBook Air M1, iPad 9 generacja.
Nie mam wystarczających środków na koncie, aby skorzystać z usługi.
Co w takiej sytuacji?
Różnicę można dopłacić dowolną formą płatności.
Gdzie mogę uzyskać odpowiedź
na dodatkowe pytania?
Szczegółowych informacji udzielimy poprzez naszą infolinię 12 200 24 30 lub poprzez kontakt mailowy imadextra@imad.pl
Szczegóły oferty w regulaminie: