iMad
Wyszukaj produkt

iMadCare to usługa serwisowa dla nowych i używanych urządzeń Apple, w ramach której naprawimy uszkodzenie Twojego urządzenia.

Usługa iMadCare dostępna jest dla urządzeń: iPhone, Mac mini, iMac, Mac Pro, MacBook Air, MacBook Pro, Mac Studio, AirPods, iPad, Apple Watch.
Znajdź usługę

Same korzyści z iMadCare

  • Oszczędność
    Z usługą iMadCare nie martwisz się kosztami naprawy.
  • Profesjonalizm
    Naprawimy Twoje urządzenie w autoryzowanym przez producenta serwisie, co pozwoli zachować gwarancję producenta.
  • Dopasowanie do potrzeb
    Wybierasz z szerokiej gamy wariantów tak, by znaleźć usługę serwisową o zakresie dopasowanym do Twoich potrzeb.
  • Szybko i sprawnie
    Naprawimy Twoje urządzenie maksymalnie w 10 dni roboczych, a wyświetlacz iPhone'a nawet w ciągu 1h w ramach usługi iMadCare Ultra.
  • Łatwe i szybkie zgłoszenie
    Uszkodzenie zgłosisz szybko i wygodnie: online na naszej stronie lub telefonicznie. A my zajmiemy się resztą.
  • Bez wychodzenia z domu
    Uszkodzone urządzenie nadasz kurierem lub w automacie Paczkomat®. Po naprawie zwrócimy je w dogodny dla Ciebie sposób.

Korzystasz już z iMadCare?

Wybierz odpowiednią opcję, aby zgłosić uszkodzenie lub sprawdzić status naprawy.

iMadCare Ultra

*Zakres Usługi iMadCare Ultra – naprawa mechanicznie uszkodzonego albo zalanego urządzenia, standard obsługi VIP: urządzenie zastępcze na czas naprawy (na życzenie klienta), priorytetowa naprawa (4 dni od dostarczenia urządzenia do POS, naprawa wyświetlacza iPhona'a w procesie walk-in w ciągu 1 h), SPA urządzenia podczas naprawy.

Najczęściej zadawane pytania

  • Usługę iMadCare kupisz na naszej stronie lub w naszym salonie*. Możesz nabyć ją zarówno dla nowych, jak i używanych urządzeń, zakupionych w Unii Europejskiej lub Wielkiej Brytanii.

    *Salony iMad:
    • Warszawa, Krucza 50
    • Kraków, Św. Filipa 17
    • Katowice, Żelazna 2
    • Wrocław, Pl. Nowy Targ 28

  • Po zakupie przez internet zadzwoni do Ciebie konsultant, aby zweryfikować stan urządzenia. Weryfikacja przebiegnie zdalnie, potrzebny będzie do tego IMEI*/SN/SD urządzenia.

    * Numer IMEI to numer identyfikacyjny telefonu komórkowego. Aby go sprawdzić, wprowadź na klawiaturze swojego urządzenia: *#06# - numer wyświetli Ci się na ekranie. Możesz go również znaleźć na pudełku i/lub obudowie telefonu.

  • W zależności od wybranego przez Ciebie wariantu, z usługi możesz korzystać 12, 24 lub 36 miesięcy. Szczegółowy zakres usługi iMadCare, wyjaśnienie pojęć, zasady realizacji znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare.

  • Usługę iMadCare kupisz dla nowych i używanych urządzeń:
    • iPhone;
    • iPad;
    • Mac (Mac Mini, iMac, Mac Pro, MacBook Air, MacBook Pro, Mac Studio);
    • Apple Watch;
    • AirPods.

  • Uszkodzenie Twojego urządzenia możesz zgłosić na 2 sposoby:
    • online – to najszybsze i wygodne rozwiązanie. Wypełnij formularz zgłoszenia o dogodnej dla Ciebie porze 24/7 pod tym linkiem;
    • telefonicznie – dzwoniąc na numer (22) 852 39 99 w dni robocze w godzinach 08:00 – 18:00 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą Twojego operatora).

  • Naprawa potrwa maksymalnie 10 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu, a w przypadku wariantu iMadCare Ultra - 4 dni robocze. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare.

  • Usługa iMadCare dla urządzeń iPhone jest dostępna w kilku wariantach, które różnią się zakresem (iPhone+, iPhone Premium, iPhone Usterka, iPhone Pakiet). W zależności od wybranego przez Ciebie wariantu, usługa obejmuje:
    • naprawę w przypadku: uszkodzenia wyświetlacza, uszkodzenia, zalania lub usterki Twojego urządzenia;
    • organizację i pokrycie kosztów odbioru i dostawy urządzenia do Ciebie;
    • udzielenie przydatnych informacji np. jak przygotować urządzenie do transportu, informacji o autoryzowanych serwisach Apple.
    W każdym 12 – miesięcznym okresie obowiązywania Usługi iMadCare możesz zrealizować 1 (jedną) naprawę Twojego urządzenia. Szczegółowy zakres Usługi iMadCare, wyjaśnienie pojęć, zasady realizacji znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare – iPhone+, iPhone Usterka, iPhone Pakiet, iPhone Premium, iPhone Ultra.

  • Usługa iMadCare dla urządzeń iPad obejmuje:
    • naprawę w przypadku uszkodzenia Twojego urządzenia;
    • organizację i pokrycie kosztów odbioru i dostawy urządzenia do Ciebie;
    • udzielenie przydatnych informacji np. jak przygotować urządzenie do transportu, informacji o autoryzowanych serwisach Apple.
    W każdym 12 – miesięcznym okresie obowiązywania Usługi iMadCare możesz zrealizować 1 (jedną) naprawę Twojego urządzenia. Szczegółowy zakres Usługi iMadCare, wyjaśnienie pojęć, zasady realizacji znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare – iPad, Apple Watch, AirPods.

  • Usługa iMadCare dla urządzeń Mac obejmuje, w zależności od wybranego przez Ciebie wariantu:
    • naprawę w przypadku zalania, uszkodzenia lub usterki Twojego urządzenia;
    • organizację i pokrycie kosztów odbioru i dostawy urządzenia do Ciebie;
    • udzielenie przydatnych informacji np. jak przygotować urządzenie do transportu, informacji o autoryzowanych serwisach Apple.
    W każdym 12 – miesięcznym okresie obowiązywania Usługi iMadCare możesz zrealizować 1 (jedną) naprawę Twojego urządzenia. Szczegółowy zakres Usługi iMadCare, wyjaśnienie pojęć, zasady realizacji znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare – Mac Mini, iMac, Mac Pro, MacBook Air, MacBook Pro, Mac Studio.

  • Usługa iMadCare dla urządzeń AirPods obejmuje:
    • naprawę w przypadku uszkodzenia Twojego urządzenia;
    • organizację i pokrycie kosztów odbioru i dostawy urządzenia do Ciebie;
    • udzielenie przydatnych informacji np. jak przygotować urządzenie do transportu, informacji o autoryzowanych serwisach Apple.
    W każdym 12 – miesięcznym okresie obowiązywania Usługi iMadCare możesz zrealizować 1 (jedną) naprawę Twojego urządzenia. Szczegółowy zakres Usługi iMadCare, wyjaśnienie pojęć, zasady realizacji znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare – iPad, Apple Watch, AirPods.

  • Usługa iMadCare dla urządzeń Apple Watch obejmuje:
    • naprawę w przypadku uszkodzenia Twojego urządzenia;
    • organizację i pokrycie kosztów odbioru i dostawy urządzenia do Ciebie;
    • udzielenie przydatnych informacji np. jak przygotować urządzenie do transportu, informacji o autoryzowanych serwisach Apple.
    W każdym 12 – miesięcznym okresie obowiązywania Usługi iMadCare możesz zrealizować 1 (jedną) naprawę Twojego urządzenia. Szczegółowy zakres Usługi iMadCare, wyjaśnienie pojęć, zasady realizacji znajdziesz w Regulaminie Usługi iMadCare – iPad, Apple Watch, AirPods.

  • Informację dotyczącą statusu naprawy możesz sprawdzić na dwa sposoby:
    • online – na stronie https://imad.pl/portal/sprawdz-status w zakładce „Sprawdź status” po zalogowaniu danymi, które przekazaliśmy Ci przy rejestracji zgłoszenia;
    • telefonicznie – pod numerem (22) 852 39 99 dostępnym w dni robocze w godzinach 8.00-18.00.

  • Z urządzenia zastępczego na czas naprawy mogą bezpłatnie skorzystać klienci, którzy zakupili usługę iMadCare Ultra. Posiada ono taki sam system operacyjny jak urządzenie przekazane do naprawy. Nie zapewniamy urządzenia zastępczego w przypadku naprawy AirPods.

  • Jest to profesjonalne czyszczenie zewnętrznych elementów obudowy, głośników, mikrofonów, przycisków z zabrudzeń wynikających z normalnego używania urządzenia. SPA urządzenia wykonamy wraz z jego naprawą w ramach usługi iMadCare Ultra.