Do głównych zadań należy:
- Współpraca z technikami w zakresie obsługi zgłoszeń
- Wykonywanie zdalnych testów diagnostycznych na urządzeniach Klientów
- Pomoc Klientom w wyborze urządzenia oraz umiejętność dopasowania oferty do ich potrzeb (wsparcie telefonicznie przy sprzedaży internetowej)
- Odbieranie połączeń przychodzących w sprawach serwisowych oraz technicznych
- Wprowadzanie do systemu danych, zamówień i zleceń
Do głównych zadań należy:
- Bezpośredni kontakt z producentem w zakresie administracji oraz problemów technicznych związanych z naprawami serwisowymi
- Generowanie i analiza raportów serwisowych
- Przyjmowanie dokumentacji magazynowej oraz korygowanie błędów powstałych w procesie ich przyjmowania przez inne działy
- Współpraca z pracownikami wszystkich serwisów iMad oraz Menedżerem Serwisu
Do głównych zadań należy:
- Diagnoza, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych w oparciu o procedury Apple
- Rejestracja napraw w systemie serwisowym
- Kontakt z klientem
- Obsługa klienta w salonie w tym sprzedaż produktów z oferty iMad
Do głównych zadań należy:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta
- Dobór produktów na podstawie preferencji
- Aktywna sprzedaż produktów z oferty iMad
- Współtworzenie zespołu profesjonalistów
- Dbałość o wizerunek salonu