Chcesz się rozwijać? Cenisz sobie atmosferę w pracy? Zapraszamy do iMad!

 
iMad to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma działająca na polskim rynku w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Od 2010 roku świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i serwisu produktów marki Apple.
W pracy dbamy przede wszystkim o profesjonalizm i przyjazną atmosferę. Nasz zespół to grupa zaangażowanych i zmotywowanych osób połączonych wspólną pasją. 

Chcesz być jednym z nas?

Nie czekaj i wyślij nam swoje CV.

Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim dobrych chęci. Cenimy umiejętność pracy w zespole, otwartość, sumienność i chęć rozwoju. Znajomość branży i oferty marki Apple będzie dla nas dodatkowym atutem.

W zamian oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym oraz system premii i konkursów motywacyjnych.
Jeśli na hasło „nadgryzione jabłko” zamiast o jedzeniu myślisz o elektronice, a w dniu premiery Apple rezerwujesz wolny wieczór to bardzo możliwe, że czekamy właśnie na Ciebie.

Już dziś stań się częścią naszego zepołu!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@imad.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
                                     

Obsługa klienta/Technik iOS

Do głównych zadań należy:
- Obsługa klienta w salonie w tym sprzedaż produktów z oferty iMad oraz przyjmowanie sprzętu do serwisu,
- Realizowanie celów sprzedażowych wraz z całym zespołem,
- Naprawa urządzeń iOS w oparciu o procedury producenta,
- Rejestrowanie przeprowadzonych napraw w systemach serwisowych,

Technik MacOS

Do głównych zadań należy:
- Obsługa klienta w zakresie serwisowym jak i sprzedażowym przy zachowaniu standardów iMad,
- Diagnozowanie produktów firmy Apple,
- Realizowanie napraw w oparciu o procedury producenta,
- Rejestrowanie przeprowadzonych napraw w systemach serwisowych

Dział obsługi klienta

Do głównych zadań należy:
- Budowanie relacji z klientem indywidualnym jak i biznesowym, za pośrednictwem rozmów telefonicznych, korespondencji mailowych i social media,
- Dbałość o prawidłowy przesył informacji pomiędzy serwisem, a klientem przy zachowaniu wysokich standardów,
- Obsługa sklepu internetowego pod kątem realizacji zamówień oraz dodawania produktów (znajomość platformy Magento oraz postaw HTML będzie dodatkowym atutem).


W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.