Zostaw nam kontakt do siebie, a w mailu zwrotnym otrzymasz link do webinaru
Czego dowiesz się
z webinaru?
Dlaczego warto zdecydować się
na usługi serwisowe w Digital Care?
Jakie korzyści płyną z korzystania z autoryzowanego serwisu?
Na jakie dodatkowe usługi mogą liczyć klienci firmowi?
Na jakie aspekty zwrócić uwagę, wybierając wsparcie serwisowe dla firmowej floty urządzeń?
Czy wiesz, że…
Źródła: Compass AmericaKroll Ontrack, https://www.techradar.com/how-to/world-of-tech/management/how-to-recover-lost-business-data-1304303/2 Smartbarometr 2022, Polacy i ich smartfony, Raport dla Digital Care
Tyle czasu tygodniowo pracownicy spędzają na naprawianiu problemów z komputerem lub pomaganiu współpracownikowi.
30 min.
67%
Przypadków utraty danych w firmach jest spowodowana awarią dysku twardego lub awarią systemu.
56%
Polaków w przypadku awarii smartfona, nie decyduje się go naprawiać.
Eksperci:
Manager ds. Klientów Kluczowych w iMad
General Manager, iMad
Michał Czernek
B2C & B2B Business Lines Director, Digital Care