Nagła awaria sprzętu
wstrzymuje pracę zespołu?

Zostaw nam kontakt do siebie, a w mailu zwrotnym otrzymasz link do webinaru

Obejrzyj webinar na temat usług serwisowych dla firm!

Administratorem danych osobowych jest iMad sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-025) przy ul. Kruczej 50. Dane osobowe będą wykorzystane w celu obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych kliknij tutaj.



Raz udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać odwołana w każdym czasie, poprzez kontakt z administratorem pocztą elektroniczna na adres ido@imad.pl lub pisemnie na adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa. Prosimy o wysyłanie pisma z dopiskiem „dane osobowe”. 

Czego dowiesz się
z webinaru?

Dlaczego warto zdecydować się
na usługi serwisowe w Digital Care?


Jakie korzyści płyną z korzystania z autoryzowanego serwisu?

Na jakie dodatkowe usługi mogą liczyć klienci firmowi?

Na jakie aspekty zwrócić uwagę, wybierając wsparcie serwisowe dla firmowej floty urządzeń?

Image

Czy wiesz, że…

Źródła: Compass AmericaKroll Ontrack, https://www.techradar.com/how-to/world-of-tech/management/how-to-recover-lost-business-data-1304303/2 Smartbarometr 2022, Polacy i ich smartfony, Raport dla Digital Care

Tyle czasu tygodniowo pracownicy spędzają na naprawianiu problemów z komputerem lub pomaganiu współpracownikowi.

30 min.

67%

Przypadków utraty danych w firmach jest spowodowana awarią dysku twardego lub awarią systemu.

56%

Polaków w przypadku awarii smartfona, nie decyduje się go naprawiać.

ImageImageImage

Eksperci:

Mateusz Norek

Manager ds. Klientów Kluczowych w iMad

Jakub Bogatek

General Manager, iMad

Michał Czernek

B2C & B2B Business Lines Director, Digital Care