Kontakt z nami

Jeżeli masz pytania lub chciałbyś sprawdzić dostępność produktu skontaktuj się z nami
 
Zadzwoń do nas

tel.: 12 200 24 30

 
Infolinia czynna:

Pon-Pt: 09:00 - 19:00
Sob: 10:00 - 15:00

 
Adres mailowy:

info@imad.pl

Salon iMad Kraków

ul. św. Filipa 17
31-150 Kraków
+48 12 200 24 30
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt: 9:00 - 19:00
Sob: 10:00 - 15:00


Parking strzeżony płatny 4zł/h. Kwota za 1h parkingu zwracana podczas zakupów.
Adres parkingu ul. Św. Filipa 15. Parking znajduje się 10m przed wejściem do salonu iMad (pierwsza brama).

Salon iMad Warszawa

ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
+48 12 200 24 30
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt: 9:00 - 19:00
Sob: 10:00 - 15:00


Parking miejski płatny 7,50 zł/h. Kwota za 1h parkingu zwracana podczas zakupów.
Adres parkingu Parking Plac Powstańców Warszawy. Parking jest oddalony ok. 1km od salonu iMad.

Salon iMad Katowice

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
+48 12 200 24 30
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt: 10:00 - 19:00
Sob: 10:00 - 15:00


Parking bezpłatny.
Parking znajduję się zaraz obok wejścia do salonu iMad. Wjazd od ul. Żelaznej 2, na teren Face2Face na hasło „iMad".




Salon iMad Wrocław

ul. Plac Nowy Targ 28
50-144 Wrocław
+48 12 200 24 30
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt: 10:00 - 19:00
Sob: 10:00 - 15:00


Parking bezpłatny.
Parking podziemny w tym samym budynku co salon iMad. Wjazd od ul. Świętego Wita na hasło „iMad".




Skontaktuj się z nami

Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Administratorem danych osobowych jest iMad sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-025) przy ul. Kruczej 50. Dane będą wykorzystywane jedynie w celach związanych z marketingiem bezpośrednim produktów, na podstawie udzielonej zgody. Raz udzielona zgoda może zostać odwołana w każdym czasie, poprzez kontakt z administratorem na email ido@imad.pl lub na adres fizyczny (ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, prosimy o wysyłanie pisma z dopiskiem „dane osobowe”). Treść pełnej klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie https://imad.pl/polityka-prywatnosci. Informujemy, że rozmowy telefoniczne są nagrywane dla celów związanych z oceną i poprawą jakości obsługi klienta. Rozłączenie się z połączenia oznacza brak zgody na nagrywanie, umożliwiamy także kontakt poprzez email.