Co zyskujesz z iMadRent?

Nowoczesne urządzenia
Najnowsze modele urządzeń Apple
na wyciągnięcie ręki. Urządzenie wymienisz na nowy model nawet co roku.* Szczegóły znajdziesz w Ogólnych Warunkach Najmu.

Stała opłata miesięczna za najem urządzenia
Opłata jest stała bez względu
na zmieniające się warunki ekonomiczne.

Dostępność usługi
Usługa jest dostępna dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

Elastyczność wyboru
Ty decydujesz, czy zwrócisz urządzenie czy wykupisz je na koniec umowy.

Komfort korzystania
W wariancie usługi iMadRent+ naprawisz urządzenie, gdy je uszkodzisz. Szczegóły znajdziesz w Ogólnych Warunkach Najmu

Coś extra
Wynajmując iPhone’a otrzymasz etui ochronne i szkło hartowane w prezencie.
Zobacz jakie to proste! Wynajmij w 3 krokach.

1. Wybierz urządzenie, które chcesz wynająć.

2. Wypełnij formularz i poznaj szczegóły oferty.

3.Zaakceptuj umowę i warunki, a my dostarczymy wybrane przez Ciebie urządzenie.


lub wypełnij formularz - oddzwonimy!
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zwrócić urządzenie po 12 miesiącach?
Co to jest iMadRent+?
Z usługą iMadRent+, nie tylko korzystasz z iPhone’a lub Maca do woli, za najniższą na rynku opłatę miesięczną, ale również nie martwisz się o ewentualne uszkodzenia - jeśli Ci się przytrafią, my je naprawimy! iMadRent+ to swoboda i bezpieczeństwo korzystania - doprowadzimy Twojego Maca do pełnej sprawności po zalaniu i wymienimy zbity wyświetlacz iPhone’a. Z nami masz pełen komfort korzystania z Twojego nowego urządzenia!
Czy można wynająć urządzenia na firmę?
Tak, opłatę za najem możesz odliczyć jako koszty prowadzenia działalności gospodarczej.
Czy zwracając urządzenie muszę usunąć dane?
Zgodnie z regulaminem usługi, przed zwrotem urządzenia należy wylogować się z konta iCloud, usunąć dane i przywrócić ustawienia fabryczne. Nasi eksperci dodatkowo przeprowadzą proces trwałego usunięcia danych w sposób certyfikowany za pomocą specjalistycznego oprogramowania.
Czy urządzenia mają gwarancję?
Tak, wszystkie nowe urządzenia objęte są gwarancją producenta. Jako właściciel urządzeń, bolttech Poland odpowiada za wszelkie naprawy gwarancyjne i realizuje je w autoryzowanym serwisie Apple. Dyspozycję naprawy na gwarancji możesz zgłosić na infolinii bolttech Poland: (22) 829 99 09
Jak wygląda zwrot urządzenia na koniec umowy?
Przed końcem umowy skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia terminu zwrotu urządzenia. Urządzenie będziesz mógł oddać kurierowi, którego zamówimy na wskazany przez Ciebie adres lub w jednym z naszych salonów sprzedaży iMad. Zależy nam, abyś mógł cieszyć się wynajętym smartfonem, laptopem, tabletem czy też smartwatchem i korzystał z niego bez obaw. Wiemy również, że tego typu sprzęty zużywają się, mogą się na nich pojawić otarcia albo ryski. Zwrócone urządzenie będzie poddane ocenie pod kątem sprawności wszystkich funkcji oraz stanu wizualnego i technicznego, zgodnie z opisem wskazanymi w tabeli Oceny Urządzenia głównego, stanowiącej Załącznik nr 1 do Ogólnych Warunków Najmu.
Jak wygląda wykupienie urządzenia na koniec umowy?
Wraz z przedostatnią fakturą, otrzymasz fakturę pro forma z wyliczoną kwotą za wykup urządzenia. Zgodnie z komunikacją mailową, opłacenie faktury pro forma jest równoznaczne z decyzją wykupu urządzenia. Opłacając fakturę pro forma, otrzymasz na koniec umowy najmu umowę kupna oraz fakturę za zakup urządzenia.