Porozmawiaj
z doradcą o ofercie!

Z iMad kupisz lub wynajmiesz urządzenia do Twojej firmy
i otrzymasz pełne wsparcie serwisowe.

Kup, wynajmij lub weź w leasing urządzenia dla Twojej firmy.

Z iMad możesz kupić najnowsze urządzenia najlepszych marek, wynająć je w niskiej opłacie miesięcznej lub wziąć w leasing. Nasi doradcy pomogą dobrać najlepszy sposób finansowania urządzeń dla Twojej organizacji.


W ramach kontraktów na 24 lub 36 miesięcy możesz wynająć m.in. laptopy, smartfony, czy tablety. Na zakończenie umowy możesz sprzęt wykupić, zwrócić i zakończyć kontrakt lub podpisać nowy, na nowe urządzenie. Sprawdź, co możesz zyskać!

Do wynajętego sprzętu zapewniamy indywidualny serwis on-site lub door-to-door dla pracowników. Ustalamy terminy realizacji napraw sprzętu tak, aby nie zakłócać ciągłości pracy zespołów w Twojej firmie.

Gwarantujemy nie tylko krótki czas dostawy wynajętego sprzętu, ale i jego szybki oraz zdalny onboarding w Twojej firmie. Dostarczamy również urządzenia prekonfigurowane na podstawie wytycznych klienta.

Serwis

Czas

Rosnące stopy procentowe, czy ceny sprzętu nie mają wpływu na wysokość Twojej miesięcznej opłaty.

Bezpieczeństwo

Elastyczne modele rozliczeń: zakupy, najem, leasing i finansowanie Apple.

Idealnie dopasowane finansowanie

Zapytaj o ofertę

Co zyskujesz, wynajmując urządzenia?

Apple Business Manager

Z nami możesz bez wysiłku zarządzać wszystkimi urządzeniami Apple w Twojej firmie. Dzięki rozwiązaniu Apple Business Manager (ABM) szybko wdrożysz w organizacji iPhone, Mac, iPad, APPLE TV. ABM to portal, który daje możliwość wygodnego, zdalnego dystrybuowania oprogramowania i aplikacji na zarejestrowanych urządzeniach.


W iMad, jako partner Apple, doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie MDM i pomożemy wdrożyć je w firmie.

Dowiedz się więcej

Kompleksowe wsparcie techniczne i serwisowe

iMad to jeden z najwyżej ocenianych autoryzowanych serwisów Apple w Polsce, wielokrotnie wyróżniany przez Apple statusem Premium Service Provider.


Zapewniamy nie tylko najlepszą jakość napraw, ale i dopasowujemy się do potrzeb serwisowych każdej firmy.

Sprawdź, co zyskasz

Oszczędność

Wiemy, że to pracownicy są największą wartością Twojej firmy i że kluczowy jest dla nich stały dostęp do narzędzi pracy. Dlatego do zakupionego i wynajętego sprzętu zapewnimy bezpłatny, autoryzowany serwis, a na czas naprawy dostarczymy urządzenie zastępcze, które pozwoli zachować ciągłość pracy.

Next Business Day – w razie potrzeby zagwarantujemy Twoim pracownikom wsparcie techniczne i serwisowe już na drugi dzień od zgłoszenia. Zapewniamy również użytkownikom i zespołom IT infolinię, do zgłaszania uszkodzeń i innych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem.

Czas

Jakość

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Apple, więc stosujemy procedury producenta, gwarantujące najwyższy poziom obsługi serwisowej. Używamy wyłącznie oryginalnych części Apple, co pozwala utrzymać gwarancję na wszystkie urządzenia. Posiadamy certyfikat ISO 9001:2015, który zobowiązuje nas do zachowania wysokich standardów jakości.

Wygoda

Naprawy wykonujemy w siedzibie klienta w 4 miastach w Polsce lub door-to-door na terenie całego kraju. Nasi wykwalifikowani fachowcy są również dostępni na miejscu w salonach, w których wykonują diagnostykę sprzętu oraz naprawy przy użyciu narzędzi i części producenta.

Aby zapewnić Ci jak najlepsze i spersonalizowane usługi, zbieramy informacje o tym w jaki sposob i kiedy korzystasz z naszego serwisu. Dzięki temu pamiętamy Twoje dane, pokazujemy Ci interesujące Cię reklamy i usprawniamy nasze usługi. Jeżeli nie wyrażasz zgody, zalecamy zmienić ustawienia prywatności w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Polityka Cookies Akceptuję